en sån dag, en sån äventyrsdag! - jo, verkligen!

denhär dagen har varit den speciellaste på länge.

Dagen började med att jag sov hos gustav, sen klockan 9 (!!!!)  steg jag upp, for till linda och vi drog till järnvägstatonen med våran stora hemmagjorda "välkommen hem skylt" vi skulle nämligen överraska våran vän emma som skulle komma hem från göteborg. Vi skulle överraska hon och stå där tidigt på morgonen och hälsa henne välkommen hem.

När vi kommer dit så ser vi att tåget som skulle komma 09.50 var försenat till 11.05. Men snälla som vi är så stannade vi och väntade så snällt på tåget samtidigt som vi åt taco.  Sen när klockan var typ 11 så ändras tågtiden till halv 12. Men vi väntade så snällt och tog emot våran lilla emma :) vi väntade i två timmar för att få träffa henne i typ 2 minuter. Men de vare värt!



Sen ikväll hade vi fotbollsträning, men inte vilken träning som helst. Vi hade intervall träning uppför kanis backen (alltså slalombacken) endel kroknade, någon spydde och ja. De var jävligt. Men jag fixade det och jag kämpade och kämpade och jag gick på viljan! Med den rätta viljan klarar man nästan vad som helst!

före träningen gruvade jag gode så mycke, men nu efteråt är jag så grymt stolt över mig själv!

jag och några hade kommit överens om att vi skulle klara det tillsammans och gissa vad?

VI KLARADE DET! :D



nu är jag så grymt hungrig så jag ska ta mig nå mat! det skulle vara så sjukt gott med hemmagjord pizza, men vem orkar göra en sån nu såhära 11 på kvällskvisten? ja, ingen skulle jag tro.

resten av kvällen ska jag chilla gärnet, så ha en bra kväll :)





Kommentarer
Postat av: linda

jag är fett stolt över dig vännen ;)<3

& våran helg kommer äga! puss

2010-08-12 @ 23:22:49
URL: http://liindagronlundd.blogg.se/
Postat av: moster

Det var jätteduktigt gjort. Jag hade dött. Jag är stolt över dig, tycker du är jätteduktig. puss puss

2010-08-13 @ 14:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0