bröderna karlsson

idag vaknade jag vid tolv, skönt att sova ut efter en jobbig helg.

Sen har jag inte gjort mycket, varit ner på byn en snabbis och sånt. Sen ikväll så var jag, frida, fanny, hugo, mamma,pappa, tomas, anna, farmor och farfar på bio, vi såg bröderna karlsson.  Den var gode så bra ändå, helt klart sevärd. De är typ en humorfilm, sånnadär roliga filmer ni vet ;)

och jag ger den 3 av 5 varmkorvar i betyg! hähä ;)

fanny sover redan så nu ska jag och frida krypa ner i föris och se någon film!

hade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Men ja! Haha ingen kan klå våra snygga danser :D

2010-08-03 @ 17:03:51
Postat av: hannah

höhö glömde skriva namn.. ;)

2010-08-03 @ 17:04:27
URL: http://ninjapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0