- man on fire

idag har vi haft arbetslagens dag, de var inte så speciellt roligt. Dom andra åren har va bara varit där och ätit och haft dragkamp. Men iår blandade vi alla klasserna och hade typ stövelkastning, styltgång och sånt, inte lika roligt! vi far dit för att äta allt gott vi har tagit med oss, inte mycket annat! Men de är ju ändå helt klart bättre än en vanlig skoldag :)

jag tog iallafall med mig kycklingbaugetter, dricka, en bullpåse och fika. Gott var de :)

efter lillstrand så kom gustav till mig, vi såg filmen man on fire. Den var bra, lite sorlig. men ändå bra! :)
sen gjorde vi middag, det blev hamburgare och pomfritt, gott blev de! sen såg vi lite på fångarna på fortet, sen for han på träning.

nu ska jag hoppa i duschen och sen sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0