- emelie och frida!

igår drog och frida in på nolia en sväng, köpte ingenting förutom mat. Typ souvas, en munk och godisremmar. Vi var där ändå tills dom stängde och då gav dom bort räkmackor till oss för att de var sista dagen och dom gjorde ingenting med dom.

Sen for vi och hämtade upp emelie hos henne, sen for vi till mig och såg någon film å sånt. Sen for vi och delade ut räkmackor till några i våran lilla by ;) Efter de begav vi oss till småtte och sov där. På morgonen for emelie till skellefteå och jag och frida var i småträsk och gjorde varma mackor, grilla korv och sånt. Sen solade vi och ritade i mina fina barbie-målarböcker som jag har kvar sen jag var liten :D haha!

efter de for jag på match, mot lira. Vi vann med 11-0 och jag gjorde 2 mål och 2 assister! Det var en grymt rolig match och vi utklassade dom, och vi rullade mycket boll. Jätteroligt!

kom hem vid typ 10 eller nå, och sen dess har jag inte gjort mycket. typ gjort en pizzamacka och suttit här vid datorn.

och vad som händer imorgon får vi se då :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för de goda räkmackorna. Vad kul att ni vann och även grattis till dina mål och assists.

2010-08-17 @ 10:20:47
Postat av: linda

grattis till segern och dina poäng <3 ;)

DU MÅSTE SE THE LAST SONG AGNES!

2010-08-17 @ 11:41:02
URL: http://liindagronlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0