´- BULLAR!

hejhej, har haft fullt upp hela veckan tyyp! så jag har it hunni skrivi nå...

men iallafall så spelade jag ju match i måndags, sen i tisdags for jag och frida ner på byn och lämnade in bmw:n för den skulle in på någon koll eller nåt, jag vet inte riktigt. Sen på kvällen var de träning, efter den for jag till frida och sov där, på morgonen for vi på byn och hämtade fanny sen bar de av till luleåstan!

i luleå så åt vi på exotic och shoppade, jag köpte inte så mycket. En lila lång kofta, en concealer och nå pennor till skolstarten på måndag!

sen for vi till småtte och åt middag hos farmor och farfar, blåberspannkaka stod på menyn och de var så grymt gott! Sen stannade jag, frida och fanny och sov i föris.

Igår hade jag match med f95 och vi förlorade med 2-1 men de var en jättejämnt match och vi förtjänade åtminstone lika! jag gjorde målet iallafall och sen sköt jag ett stolpskott som var typ en millimeter från att gå in, surt!

idag har jag bakat 70 stycken bullar, goda blev dom oxå :)

ikväll tror jag de blir att fara ner på byn och vara med nå folk, men jag vet inte riktigt än, så vi får väl se vad kvällen har att bjuda på :D

vi hörs!


bilden är tagen från google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0