sista dagen på lovet ;o

tjenare, idag är de söndag vilket också innebär sista dagen på påsklovet :( ånej, jag vill ha längre lov nu när de börjar vara så fint väder! jaja, finns inte mycke å göra åt.

mitt lov har iallafall varit helt fantastiskt! jag har hunnit med många olika saker, kåbban, luleå, olli, kusinerna, träna, skoter, match och massa saker, grymt!

igår hade vi även första hemma match för säsongen, dock bara en träningsmatch men åndå, den vann vi med 9-1, great!

det enda som är bra med att skolan börjar om är att då får vi tillbaka vårat engelska prov, och vi får veta vad vi fick på so redovisningen och då att få träffa alla, men det är nog allt, för nu börjar allt slit med PRAO RAPPORTEN, skrivtlig + muntlig, jaja, de går säkert bra det med. Hoppas jag ;)


Kommentarer
Postat av: M----n

Äntligen!!!Yeees!Ett livstecken. Härligt!!

2010-04-11 @ 19:02:36
Postat av: M----n

Äntligen ett livstecken!!!Yeees!!Härligt!!

2010-04-11 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0