torsdag

tjena, idag har de inte hänt så mkt alls. vi hade franska glosförhör i tisdags, och jag tränade typ en timme i streck månda kväll och jag fick bara inte in dom i huvudet, men sen gjorde jag dom på tisdagen och jag tyckte ändå dig förvånadsvärt bra! jag svara på alla och jag fick faktiskt 31/31!! blev väldigt förvånad! men på ett bra sätt :)

sen ikväll hade vi träning, tog de lung eftersom jag inte är 100% frisk än och jag har match lördag och söndag, så då sparar jag mig till dom.

fick veta idag på träningen att jag ska spela med sikfors på lördag, i sikfors! kom och kolla den är 4 tror jag.

nu är de paus i idol, men nu börjar de om! hade! ;>

Kommentarer
Postat av: Hannnniiiee ;>

skulle din mama skjusa till matchen? :)

2009-09-18 @ 13:51:40
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0