tjejkväll! :)

hej :D ifredags så var jag hos lisa med emma,lisa,julia,julia,judith,maja,emily och hanna :D vi hade jättekul! vi såg flyg 29 saknas, prata, köpte godis och sånt! och vt åt lite godis oxå! sen sommna vi vid 1, sen på morgonen så såg vi lite flyg 29 saknas, hundtricket och ice age 2 :P vi åt oxå lite varmkorv, sen for jag hem och då for jag och såg sikfors match, skulle egentligen spela, men jag var så förkyld så jag sa nej.
sen på kvällen gjorde jag inte mkt!

idag så vet jag inte vad jag ska göra ;> vi får väl se ;) men nu ska jag äta frukost iaf :P


jag och tjejerna :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötagge;> tänkte bara berätta för de som inte var där att det är jag där bakom den där f***ing handen x) :P :):) ha det bäst! älskar dej<3 :):) hejdå

2009-09-06 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0