tisdag :)

hejj! :D idag så slutade vi kl 20 över 10! härligt värre!!
sen idag har jag gjort lite allt möjligt, gjort lunch som var klyftpotatis och lövbit och middag som var stuvade makaroner med köttbullar! jag har varit ute och sprungit, blev inte så långt, men vid 3,5 km och jag sprang inte nå fort eftersom att jag håller på att ana en förkylning, den sitter i fortfarande. jag blir aldrig fullt frisk :/ men jag springer för jag har ju zon snart!

egentligen så skulle jag sova hos olli i natt :D men dom var på nå möte så då skulle de bli så sent, vi skulle inte hinna göra nåt typ, vi hade typ varit tvugna gå och lägga oss direkt, så då tänkte jag att de är bättre att vi gör de någon annan gång då vi hinner göra lite mer! :)

snart är de idol! :D yippii! :)

 

ha de bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0