tinas cookalong :)

ikväll så har jag inte gjort mycket. sett på tv, hostat och ätit :)

till kvällssnacks så tog jag och gjorde gurka och vitlöksdipp, så gott alltså! :)
sen så sa jag till mamma de här måste ju ändå vara gode nyttigt sa jag stolt sen sa hon njaa, de är ju mycket fett i cremfriech. jag hade suttit och ätit de med gott samvete också är de inte ens så nyttigt, men jag kan trösta mig med att de är nyttigare än godis i alla fall! :)

imorgon vet jag inte om jag ska på skolan eller inte har jättemycket hosta nu men jag vet ju inte hur de är imorgon! de är svårt!!


mumms med gurka och vitlöksdipp! :)


Kommentarer
Postat av: moster

Typiskt din morsa att förstöra det du trodde var nyttigt. men som du skrev bättre än godis.

puss puss och krya på dig.

2009-09-07 @ 21:41:16
Postat av: agnees

haha! japp så är de ;)men de är bättre än att hon ljuger och säger att de är nyttigt, för de är inge bra! jag ska krya på mig! :D

2009-09-08 @ 07:22:53
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0