strömavbrott ;s

heyy, igår uppdatera jag inget! sorry för de då! men jaa pluggade faktiskt, sen på kvällen så var jag med frida k :) vi bakade filmjölkskaka, åt fruktsallad och såg på idol. sen idag så har jag vari på skolan, rätt okey dag faktiskt. på hk:n idag så skulle jag byta grupp, från eva till anneli, för hos anneli var typ alla mina vänner! och i min var alla fridas vänner, så då ville vi byta! så jag sa de till molander att hon skulle säga de till hk lärarna, sen när vi kommer dit då säger dom att man absolut inte får byta! om en vill byta vill alla byta, men de här var ju av jättebra orsak, men dom sura ihop!! så de blev inge byte! :(

sen när jag kom hem idag så säger pappa att vi inte har nå ström!! :( jag tänkte shit då har jag ingen dator och ingen tv = disney! men då kom jag på att jag har ju en bärbar datorn och pappa har ett mobilt bredband, så då löste de sig! men dehär interner går ganska segt, men de funkar ju iallafal! men nu har jag snart slut ström i idatorn!! så jag måste skynda mig!

menhadebäst! :)


disney channel in my heart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0