söndag :)

hej :) i fredag så var de jättekul hos maja, vi spia, grilla, cykla, och massa sånt. sen sov vi i hennes buss! sen på morgonen så for jag och mamma och gick på byn, de var typ nå speciellt på byn så affärerna hade typ öppet eller nå, jag köpte en kofta på mim, sen kom jag hem då sov jag litem eftersom att vi inte sov så jättemycket den natten hos maja!

sen gjorde jag mig klar för jag skulle på lagmiddag i sikfors, där åt vi potatisgratäng, och nå kött och pannacotta till efterätt! :D mumms!

sen for jag hem vid 9
hemma så gjorde jag inte så mkt, åt godis, chips och sånt!

idag så vet jag inte vad jag ska göra! jag fick veta i torsdags att jag har gått vidare i zon flickor 95 :D
de var bara 30 st i hela norrbotten som gick vidare, och jag är en av dom! coolt! ;>

idag var de någon träning för flickor och pojkar 95-97 men jag vet inte om jag ska fara för de blir så åldersblandat och de blir inte så kul när de är både pojkar och flickor, så jag vet inte hur jag ska göra!

föressten så vill jag jättegärna ha en lite kattunge!!! :D dom är så söta! gud vad jag vill ha en! men pappa är allergisk! :(


Kommentarer
Postat av: juliaa;>

grattis! ;D till zon alltså;) jag vill oxå ha en! dom är grymt söta! :):)

2009-09-27 @ 18:26:02
URL: http://juliagudmundsson.blogg.se/
Postat av: Det var längesen jag kommenterade ...... tadaaaaa ....................................... FRIDA :D

Jaha, du sa aldrig att du var en av 30! :o (y)



Och han är inte allergisk, du minns väl vad jag sa? ;)

2009-09-27 @ 20:03:42
Postat av: Lisa dahl

Hahha du vart kär i våran kisse va ?;D

2009-09-28 @ 18:15:42
Postat av: Hannismama ;>

it skrev du att jag hade gått vidare :O jag skrev att du hade ;(

2009-09-28 @ 20:57:40
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0