sommaren med göran

jag har helt plötsligt börjat blivit riktigt aktiv med mitt bloggande! imponerande va?

jag hade tänkt skriva lite om filmen "sommaren med göran"

den handlar om göran och hans händelserika liv. han är snäll men överspänd. Han är stressad av sitt arbete som event manager eftersom han aldrig lyckas leva upp till chefens och kundernas krav, t ex att skaffa kronprinsessan eller åtminstone Nelson Mandela till festerna. Han gör ständigt bort sig i sociala sammanhang, eftersom han av nervositet säger fel saker. Och, framför allt, han är inget vidare på kärleksrelationer eftersom han ständigt misstolkar signalerna hos sin partner och ägnar alldeles för mycket tid åt att just försöka tolka signaler i stället för att känna efter vad han själv vill.

haha! rekomenderar den filmen verkligen! :)  den är jätterolig, och jag garanterar många skratt! om man inte tycker den är rolig kan man inte ha någon humor!!


den får ♥ ♥ ♥ ♥ hjärtan av 5  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0