snorig

hej :) igår så hade jag match med sikfors, vi vann med 6-2 skönt var de och vinna, igår på matchen var jag förkyld och hade ont i halsen men jag spelade ändå :P jag har haft match söndag, måndag,  träning tisdag, match torsdag, ann frågade om jag ville spela ikväll, men jag tackade nej för att de har varit så mkt matcher och att jag är jätte förkyld, så då hade de varit match idag och så ska jag kanske spela med sikfors imorgon då hade det blivit 5 matcher och en träning på en vecka! de är mkt, men jag tror inte att jag ska spela imorgon, för jag är jättejätte förkyld! ingen smak och ingenting! :( jag hatar att vara förkyld, men jag ska nog kanske spela med damerna nästahelg istället! :)

ikväll så ska jag nog till lisa och vara där med hanna,lisa,emma,emelie,maja,miriam?,julia,julia?,judith? olli? och typ dom  :D de blir nog skojj :D men jag vet inte om jag ska sova pga min förkylning, men jag tror de :P

men nu ska jag snora vidare! hadebra! :)

Kommentarer
Postat av: juliaa;>

hej snyggagge! ;) om du mena jag julia, så tror jag inte jag ska dit för jag har då it fått reda på NÅ! ;P x) haha, men ni har säkert jättetrevligt! :):) men vi hörs, krya på dej! <3 :) hejdå <3<3<3 :):)

2009-09-04 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0