onsdag

hej, har inte skrivit på länge, men nu gör jag de ;) i söndags så spelade jag match med sikfors, vi förlora med 9-0 ;o men typ 4 eller 5 mål var offeside mål, de var urkassa dommare! verkligen! sen i måndags så spelade jag med älvsvby damer, vi vann med 2-0 mot lira och jag gjorde ett mål :) och jag spelade min bästa match någonsin! de var jättekul! :) sen igår så hade jag träning då fick jag veta att jag skulle spela med sikfors imorgon :)

idag så har jag varit i skolan, sen for jag och jobbade med laget typ på skofynd och hede undan nå skor och sånt x) de var ändå inte jättetråkigt! sen så har jag bara tagit de lungt, och nu ska jag snart ta en kopp med tee med honung i, har fått lite ont i halsen, så då kurerar jag mig ikväll ;) så jag kanske mår bättre imorgon! :)

sen ska jag soova! :)



hadebäst

Kommentarer
Postat av: E*

gu va kul :D grattiiiis :D

2009-09-05 @ 12:52:34
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0