måndag!

tjenare, idag så har jag vari på nå äventyr i laver och i dalen typ, de var ganska så kul ändå ;> lite löjligt. men ändå roligare än att vara i skolan, man skulle typ hitta någon dagbok, sen någon diamant och när man skulle hitta dom så fanns de ttyp några från "hells angels" men de var ju nå fake, de var ju inte dom på rikt, men om dom såg en så skulle man typ slänga sig i skogen, och om dom tog en var man tvungen att följa med dom, ja konstigt! ;>

svar på kommentarer:

till lisa dahl:
du har så rätt x) eran lilla kisse var så sööt! :D

till frida k: haha, jadu de kanske är så  x)

till hanna : im sorry, men jag tänkte att du kanske ville att folk skulle få reda på att du har gått vidare till zon av dig. att du skulle få berätta inte jag. men nu vet ni alla att hanna oxå har gått vidare till zon! :D

aja, ska dra! hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Hanniiee :>;>;;>

Haha , så söt !! jag var INTE seriös :P haha , sötaggismama ;)

2009-09-29 @ 07:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0