helgen :)

tjaa, i fredags så var jag med olli :) vi tog kompiskort, köpte godis, åt godis, åt mat, åt chips och dipp! :D haha, vi bara åt! men vi såg idol, jenny gjorde frisyrer på oss, vi prata, och massa sånt, så vi åt inte bara!

sen lördag så spelade jag match med sikfors det blev 4-4. sen på kvällen kom frida k till mig, och hon sov hos mig, vi såg på tv och sånt.

sen idag söndag så hade jag match 12 mot jämtövitå typ, vi vann med 10-1 :) jag gjorde 2 mål, de var nära ett tredje, men de blev två ;> men de är jag nöjd över. sen for jag och olli å åt på grillen, sen såg vi lite fotboll flickor 97, sen for vi och såg på hockey p 95 spelade, då kom hanna oxå :) vi såg den, sen åkte jag hem med moster, sen när jag kom hem har jag bara pluggar typ, och ätit! :D

hadebäst!

Kommentarer
Postat av: MH

Grattis till målen!!Det måste vara kul att äta godis igen,eller hur?Det är ju alldeles för gott för att man ska låta bli.

2009-09-21 @ 20:33:47
Postat av: agnees

tack så mycket! :D du har helt rätt, de är så gott med godis! så man äter kanske till och med lite för mycket!

2009-09-21 @ 20:58:28
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: Olivia J

Vi hade riktigt trevligt måste verkligen göra om den här kvällen ;)<3

2009-10-06 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0