fredag! äntligen! ;>

tjA, har inte skrivit på 1 idag och 18 timmaaar! lite dåligt av mig faktiskt men jag var hos olli igår :) vi hade roligt! vi gjorde lite allt möjligt, gick ut och gick och sånt!

sen så har de som inte hänt så jättejätte mycket faktiskt. typ ingenting speciellt i skolan och så, men ikväll så ska jag vara med hanna,hanna,lisa,emma,emily,maja och juliaa! :) de blir nog roligt tror jag!

jag måste packa upp mina idrottsgejer och även packa för ikväll, vi ska typ sitta ute och grilla och sånt ikväll och de kommer säkert vara minusgrader typ! så de är typ teckbyxor och jacka som gäller!



men nu måste jag ta tag i mig själv och packa och packa upp! för de ger ändå inge att skjuta upp de flera timmar, för man måste ändå göra de nån gång, och de kommer vara lika jobbigt när man än görde, så de är lika bra att göra de nu! ;> men ha de bäst då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0