your all that i want.

tjenare , i veckan har de inte hänt så mkt. idag så disikerade vi grisar på biologin! ;s först tyckte jag att de var jätteäckligt, för en död gris är ju inte speciellt fräscht. men sen så kom jag in i de och de blev ganska kul men efter ett tag blev jag äcklad igen. På hk:n idag så gjorde vi panerad röspätta med pressad potatis, det såg väldigt gott ut, men jag tyckte inte att se smakade lika bra som de såg ut.

sen har de inte hänt så mkt faktiskt.

jag börjar bli lite less den här irriterande jobbiga klarrosa färgen. den tror jag åker bort! om jag orkar fixa här vill säga, för de är jobbigt och bökigt.

menmen.. ni lär ju märka hur jag orkar göra x)

byyye/ a♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0