turn back time!

Jag bara sover och sover i veckan, jag har vaknat mellan 11 och 12 varje dag, och jag brukar bara sova till 10 typ. Men de är skönt att få sova tills man vaknar! De gillar vi =)

jag skriver ju varje dag hur jag har i halsen, så då kan jag ju inte bryta trenden och inte göra det idag.
Idag har jag en helt annan kännsla i halsen, de gör lite ont och retar massor, men inte så att jag hostar.. utan de bara retar, De har inte varit så här förut under den sista veckan. Så jag vet varken om de är bra elr dåligt.
Men de lär väl visa sig kanske?

Idag ska jag då bara se på tv hela dagen, och sitta lite vid datorn.

och i natt skulle man ställa om klockan en timme tillbak. Ni har väl inte glömmt?



/a


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det har jag inte!:P

2009-10-25 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0