this is it

hej, blev inge blogg igår, för på morgonen så for jag till farmor och farfar och var där med dom, frida och hugo :) vi hade jätterolgit och spelade kort, triangelspelet, fikade och åt frukt. Sen for jag hem och nästan direkt for jag på bio, mickael jacksson this is it, den var sådär, inte riktigt som jag trodde att den skulle vara.
sen efter bion så var jag med frida k och hon sov här :) vi såg hannah montana the movie, den är jättebra!

nu har hon precis farit hem.

så nu ska jag duscha, vi hörs!

/a


Kommentarer
Postat av: Hannna ;>

haha, nejj! Grön mjölk smakar surt typ , särskillt om den inte är riktigt kall. Röd ska de vara :)

2009-10-29 @ 16:51:22
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/
Postat av: jossan

hahah, visst är den! Han är så cool! ;>

2009-10-29 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0