stäädning! ;/

tjoho! kom hem från skolan för ett litetlitet tag sen, jag har bara suttit och sett lite på tv suttit vid datorn. jag är hungrig för de var någon korv idag i skolan som jag inte tycker så jättejätte mycket om, men idag gick den faktiskt att äta. men jag är hungrig igen, som jag alltid är.

imorse så åt jag god frukost! :) men de gör jag alltid, i måndags åt jag pizza, i tisdags åt jag mjölkstuvad palt, onsdags spagetti och köttfärsås och imorse så åt jag kött och potatisbitar med vitlöksdipp! de var jättegott.


 jag ska nog ta mig nåt i magen, sen ska jag städa mitt rum tror jag, och plocka undan lite kläder från toan.

inte så bra bild, men dehär var vad jag åt imorse, de kanske inte ser så jättegott ut, men de var de :))


byyye//a♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0