sjukhuset..

något jag inte har nämmt här på bloggen är att jag har fått en tid att operera bort mina halsmandlar.. och den tiden var idag. så jag kom hit till sunderby sjukhus kl 7 på morgonen, var tvungen stiga upp 5 ;s sen kom jag hit och då gjorde dom lite tester och sånt, sen så kom läkaren och sa nu är de dags.. då tog jag på mig sjukhuskläder och sånt, sen så blev jag skjutsad i min sjukhussäng genom nästan hela sjukhuset.

då kom jag till ett rum där dom satte på mitt dropp, tog mit blodtryck, puls och massa saker, sen så fick jag andas syrgas och sen så slocknade jag helt.

jag vaknade upp på uppvakniings avdelningen och låg där ett ganska bra tag ändå. då hade jag inte så jätteont i halsen, mest i tungan för den var så uppsvälld.

nu ligger jag i mitt rum som jag delar med en annan, och jag har jätteont i halsen! ;s verkligen jätteont, har inte kännt denna känsla förut. jag ska ligga här hela kvällen och inge göra nåt alls, se på film typ. jag längar tills jag kan äta vanlig mat. nu får jag bara dropp, piggelin och youghart. de skulle vara väldigt gott med hamburgare och pomfritt nu! :)

aja, nu har ni fått en liten sjukhusrapport från mig

/a

Kommentarer
Postat av: e

Hoppas att du fort blir bättre/ krya på dig

2009-10-19 @ 16:24:41
Postat av: MH

Va skönt att du har gjort bort operationen!Nu ska du se att du bara blir bättre o bättre.Yees!!Krya på dej o ha det så bra det går.Vi tänker på dej!

2009-10-19 @ 19:40:57
Postat av: Fanny :))

Krya på dig kusinen! :))

var de läskigt? :O



hur har du kunna skriva? :O

2009-10-19 @ 19:42:46
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: julia g ;)

krya på dej ! <3 :)

2009-10-19 @ 19:58:03
Postat av: maja :)

krya på dig aggis! :) <3

2009-10-19 @ 20:20:14
URL: http://majjadahl.blogg.se/
Postat av: emma stenvall!

KRYA PÅ DIG AGGIS :D <33 puss på dig!!

2009-10-19 @ 21:21:19
Postat av: Frida

Det finns ingen smärta som den! Men då uppskattar du din vanliga hals mer sen ;) Bra att det gick bra i alla fall :)

2009-10-19 @ 21:24:07
Postat av: MH

Massor med GRATTIS på din 14-års dag!!!Hoppas du har mindre ont idag.Ha det bäst!

2009-10-20 @ 10:46:06
Postat av: Anonym

Grattis <3 krya på dig aggis :P

2009-10-20 @ 15:26:44
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0