RALLY BRUDAR!

idag har jag bara tagit de lungt :) sköntskönt säger jag bara. Jag har sett 13 snart 30, gjort lite engelska uppgifter, skrivit lite på min so, de är så svårt. Jag ska skriva om vietnam, man ska jämmföra all fakta om landet med hur de är i sverige osv, man ska oxå skriva en sammanfattande disskusion och frågeställning. ååh, jobbigt och svårt. Menmen de kommer nog gå ändå.


jag har föresten glömt skriva hur de gick på engelska provet, jag fick 90 av 92 :D och de är MVG, jag är jättenöjd över det!  på matte provet fick jag 19,5 av 28. och de var VG , och de är ju bra!


Jag har oxå sett RALLYBRUDAR, så grym film alltså, enligt mig! haha, de är sånna filmer jag gillar. Den var rolig och de gillar jag! den får helt klart 5/5 i betyg av mig.


helt klart värd att se! :)

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0