prommenad, duktig tjej här!

idag så har jag varit ute och gått med frida, de blev nog drygt 4,2 km. men vi gick en senväg oxå, så de blev nog lite längre hoppas jag!  sen for vi till hon, drack lite nyponsoppa :)  sen gjorde vi inte så mkt, bara dryga på. Sen så såg vi ghost wisperer! två avsnitt, sen såg vi one tree hill, sista avsnittet av säsong 6.

efter de så for jag hem och åt palt ♥ de var supergott! sen så har jag inte gjort mycket, bara vari hemma och sånt.

fotbollen har ju slutat, och nu har jag inga träningar!! ;s jag bara äter massa godis, men jag tränar inte, för vi har inga träningar längre.. inte bra alls så tummen ner för de!


tror att jag snart ska börja dra mig till sängen! har sovmorgon imorgon, yeey! så himla skönt :)

/a♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0