piteå.

igår blev de ingen med uppdatering. men jag for till piteå med min mamma och pappa :)

jag handlade jättemycket, vinterkläder, skor och sånt.

ja köpte

  • en parkas
  • ett par gympadojjer/ springskor/ ute skor när de är blött
  • ett par vinterskor, uggs fast smalare.
  • ett par gråa håliga jeans


vinterskorna


gympa dojjorna


parkasen bakifrån


parkasen framifrån

bilderna var inte så bra, och man ser inte riktigt hur de ser ut x) men, dehär får duga.

efter stan så for jag och såg handboll, sen for jag till hanna su och där såg vi ice age 3!!
så grym film x)

byyye//a♥


Kommentarer
Postat av: MH

Vilka snygga saker du köpt!!Det känns väl bra? Ha det bra.

2009-10-11 @ 21:16:13
Postat av: agnes

jo, de är skönt att ha alla vinterkläder färdiga :)

2009-10-11 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0