ont, ont, ont, ont

rubriken säger ganska mkt, jag har ont i halsen! och i munnen x) tungan är uppsvälld så man kan inte tugga typ, och de gör ont i halsen så man kan nästan inte svälja! menmen, jag har ont nu för att inte ha ont sen!

min födelsedag blev så bra som den kunde bli, jag fick bra presenter! höjd månadspeng, pengar, gratis sms, och moppepengar! :D ååh vad jag vill ha en moppe! en kymco eller en aerox, jag vill inte ha någon billi kina som inte funkar så bra, men kymco är en kina men en dyrare och bättre :D

idag så vaknade jag 20 i 12 så grymt skönt med sovmorgon! idag ska jag bara göra de jag har gjort dom andra dagarna och ska göra dagarna framöver, pressa i mig mat och se på tv! :)



/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0