mopeder

de finns två mopeder jag vill ha :) antingen en kymco super 9 eller yamaha aerox.

dom här två tycker jag är fina som jag kan tänka mig :D


          yamaha aerox                                    kymco super 9

kymco har större sadel, och rymmer mer i sadeln och de är skönare att åka på den, men aeroxen är oxå bra. jag vet inte riktigt om jag ska sikta in mig på en kymco eller aerox, dom två mopparna på bilderna är bara ett exempel på dom två olika märkena, kan tänka mig fleraa olika modeller av aerox och kymco :)

/a

Kommentarer
Postat av: Olivia

Yamaha aerox så klart ;) det ska ju jag ha :)

2009-10-22 @ 17:46:16
Postat av: agnes:)

jag vet inte, jag tycker kymco är så sköna å köra :D

2009-10-22 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0