min fredag!

nu har jag precis vaknat, igår på dan gjorde jag ingenting typ. Skulle göra so, men jag hittar inge bra fakta elr nå! :@  Sen på kvällen då var vi bjudna på middag hos mina kussar, vi for dit och åt jättegod mat! fläskfile, oxfille, pasta, pomfritt, vitlöksbröd och en god förrätt :) sen vid halv 9 for jag till emelie.

Där såg dom en skräckis, då gick jag, olli och julia till köket och kollade i skolkatalågen och pratade, sen såg vi alla idol och pratade lite, sen for jag tbx till kussarna vid 12 :) sen vi 1 for vi hem därifrån,

idag vet jag inte vad jag ska göra!! jag måste hitta på nåt kul idag, de är jju halloween!


/a


Kommentarer
Postat av: jossaan,

nää, men du! ;>

2009-10-31 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0