lång promenix!

nu har jag precis kommit hem från en lång härlig promenad. de blev vid 8,4 km! skönt var det.
i går var jag med frida,fanny och hugo. vi såg alla vi barn i bullerbyn, de var jättebra och de var länge sen jag såg de sist, de känns som om man blir liten igen :) jag sov i allafall där, sen for jag hem vid 11 på morgonen, för jag skulle hem och baka bullar. jag gjorde det och dom blev jättegoda! :D sen for jag mamma och frida k ut på en prommenad.

till middag så ska jag äta köttgryta och spagetti :)
nu så är moster, carro, lucas och jim här och ska fika mina bullar!

/a

Kommentarer
Postat av: moster

skitgoda bullar. tack för att vi fick komma och smaka dom. lycka till i morgon, skall tänka på dig.

2009-10-18 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0