helgen

tjenaretjenare, ihelgen har jag inte suttit nåt vid datorn för att jag har vari på zon i fotboll :D de var i sikfors och de var  kul :D vi sov där och jag sov med hanna i och hanna sa, vi sov typ på scenen och hade utkik över alla, men dom kunde ju oxå se oss väldigt tydligt! de var då rolgit,

första dagnen första passet så gjorde vi lite pass bara mellan varandra och kvadratspel, andra så gjorde vi jätteroliga passningsövningar! sen gjorde vi lite kondition oxå. sen första passet idag så hade vi skott, och de gick hur dåligt för mig som hälst, menmen, sen sista passet så spelade vi och de var kul, och då gick de ändå ganska bra för mig, efter lägret for vi och åt nybakta bullar och iskall mjölk hos moster!! och dom var så goda alltså, hon får dom exakt som jag vill ha dom! :D så grymt gott! tack så mycket moster

sen for jag hem och åt, jättegod potatisgratäng som mamma hade gjort! skitgod, sen så for jag på fotbollsmöte, de var typ om vad som skulle hända nästa år!

men nu ska jag sova, är jättejätte trött, har träningsverk i hela korppen, och sov inte särskilt bra där borta heller, så godnatt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0