hanna och julia :D

nu har hanna och julia fari, julia kom oxå en liten stund. Vi såg på film och spelade spel, jag vann kan jag ärligt säga! =)

Till middag idag så åt vi fläskfile, råstekt potatis, balsamico sås, bea sås och en jättegod sallad. de är sån här mat jag älskar! gourmet ska de va, varje dag! haha, kanske inte varje dag.. men nästan! äntligen kan jag ju äta god mat, har fått leva i två veckor på barnmat och mosad mat, nu kan jag äntligen äta vanlig god mat! :)

ska nog börja gå och lägga mig snart, imorgon ska jag nog hitta på nåt skojjsigt! och om jag hinner ska jag plugga, men de är fortfarande lov så då ska jag bara ta pluggningen om jag inte har något annat för mig.

såhär såg maten som vi åt idag nästan ut, bilden är tagen från google, orkade inte ta någon egen x)

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0