freedag!! :) oyees!

hejsan, nu har jag precis kommit hem från skolan typ, idag har de inte hänt så mkt förutom en sak: emil i min klass skar upp handen med en kniv på slöjden så att han fick sy 4 stygn! ajdåå! ;P

igår så var jag på stan! tjejkväll :P först så kom olli till mig, vi for ut och sprang och efter de gjorde vi mat, nystyckad älgfile med klyftpotatis! mumms! sen tog vi 4 bussen till pite och shoppade, jag köpte en lila vit randig tröjja den var jättefin! tyckte jag iaf.  sen for vi och fika jag åt en kyklingbaugette med curry och en halv blåbärscheeskake! sen så kom farmor, frida och fanny och fika med jag, mamma och olli! :D 
 
idag ska jag och fira min lillkusse lucas som fyllde 6 år igår! grattis i efterskott till dig.


Kommentarer
Postat av: lucas

tack.

2009-10-02 @ 17:57:09
Postat av: Olivia J

vi var riktigt duktiga som orka spriga så långt x) ahahah

2009-10-07 @ 19:57:48
Postat av: Anonym

haha ;) jo!

2009-10-10 @ 09:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0