fredag, redan?

de är redan fredag ;o varför går veckan så fort precis när vi har lov? dåligt!

igår efter frida hade farit så dushade jag och sen skjutsade pappa ner mig till dom, sen såg vi hannah montana igen med fanny och hugo, sen så tog jag frida och hugo 5 bussen ner på byn, där de var kvällsöppet typ. Då gick vi en skattjackt för barn med hugo, jag och frida gick den oxå. Sen gick vi på byn typ, men jag köpte ingenting.

sen for jag hem och då kom julia f, vi såg tv typ extrem överlevnad och nå program där dom typ hoppar med skotrar och gör volter med dom typ, fast de går ju inte bra alltid. De var typ som jacass. Vi spelade kort och spelade nåt spel på datorn oxå, sen for hon hem vid halv ett typ :) 

nu har jag precis vaknat och nu ska jag äta frukost, små frallor tror jag de blir och kanske lite kräm, jordgubbskräm extra prima! haha, krämen hette så och den var jättegod, de är typ hela jordgubbar i den. de gillar jag!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0