fotbollsavslutning

nu har jag kommit hem ifrån fotbollsavslutningen för en stund sen. De var kul och vi åt jättegod mat! Pomfritt och jättegott kött med sallad, bea sås och pepparsås, de såg verkligen jättegott ut. Men jag kan ju inte äta de typ så jag fick potatismos och köttet men de var så hård stekyta på köttet så jag var tvungen att skala den och mosa den för jag får inte äta nåt hårt. Men de gjorde jätteont ändå, så de blev inte att jag åt så mycket. Till efterätt så var de friterade bananer och glass. De var jättegott! jag skalade de friterade från bananen och åt bara de mjuka i bananen och glassen förstoss :)



/a


Kommentarer
Postat av: moster

Vad kul att du fick komma ut och göra nåt roligt. vad synd att du inte fullt ut kunde njuta av den goda maten. Men jag lovar du kommer att få chansen till att få njuta av god mat i framtiden. puss puss från mig.



PS: vi syns ju i morgon lördag DS

2009-10-23 @ 22:12:53
Postat av: MH

Kul att få göra nåt annat!!Tänk på julen då kan du frossa i allt du gillar.Ha det bäst!Ses imorgon.

2009-10-23 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0