bonde söker fru!

ojojoj många inlägg på en dag, men jag har så lite att göra nu när jag är hemma. Har inte så jätteroligt på dagarna, men de är ändå ganska skönt att bara vara hemma och må bra, eller bra och bra mår jag ju inte, men de går ändå hyfsat. Tror att de är litelitelite bättre i halsen idag än igår :) de går pyttepytte små steg framåt, men de får man ju vara glad för. Men jag längtar ju såklart tills jag mår prima igen!

har ändå ätit ganska mycket idag varmkorv och potatismos, två barnmatsburkar, köttfärsås och pasta och någon köttgryta. Men all barnmat smakar lika dant, vilken smak de än står att de ska vara. Konstigt.

just nu så ser jag, mamma och pappa på bonde söker fru. Jag tycker inte att de är så jättejätte bra, men dom ville se de, så da grabbade jag datorn och kollar lite grann på det.

Imorgon så måste jag nog göra engelskan och so ;/ egentligen så har jag på mig hela nästa vecka oxå, de ska vara klart veckan efter lovet men eftersom jag är sjuk i veckan så har jag på mig till veckan efter lovet! de skulle vara bra om jag börjar imorgon eftersom att de är skönt att göra bort de!

hm, vi får väl se hur de blir med de, men ska försöka få de gjort ändå, iallafall försöka göra lite av de iaf!


/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0