all day long.

vilken dag, vilken äventyrsdag! vars kommer det citatet ifrån? de är dagens fråga.

dagen började med att jag for på skolan, som vanligt då alltså. vi hade lite olika lektioner, sen hade vi engelska prov, de gick jättebra tyckte jag faktiskt. jag svarade på allt och ttyckte att de var jättelätt! men de betyder ju inte att de gick jättebra bara för att de känns bra, men godkännt får jag iallafall! 

sista timmen idag så hade vi bad! de är jättekul tycker jag, vi hade klädsimm, vi var tvugna simma 10 minuter med kläder, sen fick vi helg eller fribad. jag, hanna, hanna emily, simon, joel, julia, maria och jossan stanna och hoppa, dök snorkla och sånt :) de var riktigt kul!  

sen gick jag, olli, hanna och hanna och köpte godis på ica! 3.90, sjukt billigt alltså! där mötte vi upp mamma, sen for vi hem och såg på ghost wisperer, spelade med andra ord, såg sju millionärer, åt tacko, åt godis, såg idol och massa sånt. en jättetrevlig kväll faktiskt! :D

nu är de vem som åker ut i idol, mina favoriter är erika, erik, tove, calle och camilla! :) hoppas inte att någon av dom åker!

gud vad långt inlägg de blev ;s men de får ni ta! :)


en bild på när mitt lag vann umeåfotbollsfestival 09! :) <3

byyye//a♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att uttrycket kommer från olle i pistvakt

2009-10-13 @ 19:54:08
Postat av: agnes :)

helt rätt! :D

2009-10-14 @ 09:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0