sprutan

tjolahoop, idag har jag tagit sprutan de gick bra och de gjorde inte alls ont men nu har jag lite ont i armen. Vi får väl se hur be är med mig senare, man kan typ få feber och vara orkeslös och såntt, men de varar bara någon dag.

på idrotten idag hade vi boxning och jag vet med säkerhet att jag kommer få väldigt mycket träningsvärk överallt, för vi gjorde lite situps och sånt oxå, och träningsverk framförallt i armen + smärtan i armen av sprutan kommer nog inte kännas skönt, men de får vi väl se då.

for till fanny efter skolan och vi såg på leila på landet och leila bakar i typ 2 timmar, dom hade spelat in dom så då satt vi och matade de! :)

är lite trött så ska se på leilas jul på nätet och bara cilla hela kvällen, skönt säger jag bara!


/a


Kommentarer
Postat av: Fanny :))

vars kollar du på de? :O



jag tror man blir trött av sprutan ;)

2009-11-19 @ 17:30:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

tv4.se/play



//:)agnes

2009-11-19 @ 18:01:17
Postat av: Fanny :))

tack :)

2009-11-19 @ 18:05:36
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0