ROCKY ROAD

har jag pluggat nåt? nej, har iinte hunnit. Men ska nog kanske göra de senare idag. Idag är de mkt bra på tv, ghost wisperer och one tree hill.

idag är en sån dag som man hällst vill sitta inne och nöta leilas jul på nätet, och det ska jag nog göra oxå.
Hon gör så goda saker speciellt rocky road! de är så gott! de ska jag göra i vinter helt klart!

Så här gör jag rocky road:

Ingredienser

600 g mörk eller ljus blockchoklad
2 påsar dumlekola
7 dl mini marshmallows

smält chokladen i ett vattenbad blanda i dumlen och 6 dl marshmallows och rör om. He fyllningen i en liten plåt klädd i baklåtspapper så kakan blir ca 3 com tjock och strö över lite marsmallows. He in i kylen i ca en timme ta sen ut den och skär i fyrkanter.

de var som jag gör dom, här hittar du leilas recept.




Rocky road.

/a


Kommentarer
Postat av: Fanny :))

<3 /Frida, Fanny, Anna

2009-11-15 @ 20:56:43
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0