INGEN LÄXA

tjenare, skrev inte något igår hade fullt upp hela kvällen.

idag hade vi svenska på morgonen men hon var inte där så vi hade ingen lekton så vi hade kunnat haft sovmorgon till kvart i 10 typ  =) men inte visste vi de, så nog var vi på skolan 10 över 8 -.- men de finns inget man kan göra.

jag har ingen läxa idag! gjorde bort den igår, så skönt! de är typ min första veckodag utan läxa på typ 2 veckor, snacka om skönt! 

har fått tillbaka mitt biologi prov, fick 79/80 å de är ju gode så bra ändå :) man kan inte få så jättemycke bättre än de. Så jag är jättenöjd! MVG!

vii syyns.

/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

halv tio sa du :o ljuger du i bloggen blir min följfråga på detta? / A

2009-11-18 @ 19:10:53
Postat av: agnees :)

men vi slutade svenskan halv 10 och vi började nästa lektion kvart i 10 så båda var typ rätt x) så jag ljög inte.

2009-11-18 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0