första advent

tjenare :) i fredags så var jag i piteå och shoppade, jag köpte en kjol, ett linne och en kofta. I lördags var jag med evve, emma, hanna su och olli, vi pratade, såg på film, gick en jättelång prommenad osv, osv!
de var iallafall jättetrevligt!

Idag har jag haft träning och vari på skylltsöndag med evve,emma,hanna su och olli, sen efter ettag kom judith!
jag evve, hanna su, emma och olli var å åt på äp, de var ggode så gott åt oxfiletallrik.

nnu så ska jag se på tv, hejjjs!


/a



Kommentarer
Postat av: Anonym

va fina julbilder du har

2009-11-30 @ 07:21:04
Postat av: hanna

Tänk snart fåt vi tända de tredje ljuset :)

2009-12-08 @ 19:20:49
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0