blogg.se

jag skulle skriva här igår, men kunde jag logga in? nej! så jag sket i de hela.

Iallafall, idag så hade jag skola = slut på lovet!
första skoldagen gick bra, så de var helt okey. Vi startade med en skön dag, vi har inte någon jobbig lektion på måndagar. Lästimme, bild, engelska, musik och profil och på profilen har jag hembakat. Alltså en riktigt härlig dag att börja med :)

Nu har jag precis kommit hem från skolan och nu är de kolsvart ute och klockan är bara halv 5! Nu märks det att de är vinter.

Ikväll har jag tänkt att göra en tidig kväll eftersom de blev en sån sen kväll igår. Kvällen ska bestå av plugg. So och engelska. I so:n ska jag skriva om vietnam fakta och diskusion. Måste försöka få de klart ikväll.. Så då vet ni vad min kväll kommer innehållå.

Nu äre bäst att börja med all pluggning så de blir färdigt någon gång.

/a


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

jobbigt när sidan krånglar

2009-11-04 @ 17:56:07
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback