Vilken dag, vilken dag, vilken äventyrsdag

HANJÅ [ha_njhå]

FRIDA ER BEZT<3

skojjaaa.

Nu sitter jag här i frida och fanny och anna och tomas och hugo och mojjes kök.

Jag och frida spatserade hit efter många om och men när hon gjorde sig klar (eller klar och klar, hennes hår var fortfarande fult som stryk när vi möttes) och bestämde oss för att bejaka den äventyrliga och norrbottniska sidan inom oss. Vi gick därför i skogen påväg till henne och lyckades välja fel väg, 50% chans liksom, inte så lätt då! ADRENALINET PUMPADE

Nu sitter vi här och jag suckar. Varför vet jag inte.

Ikväll ska jag på match, men inte spela utan titta bara :)

herrå.
//agnesh


<3


Kommentarer
Postat av: Fanny :))

klart du ska ;D haha ^^



carro e best!

2009-05-22 @ 15:02:35
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0