KORTFATTAT ;>

Tjenatjena, nu sitter jag jag lyssnar på musik ;> har varit dålig på att uppdatera så de kommer lite kortfattat nu ;>

Torsdag=valborg på valborg var jag med fanny :) vi gjorde varma mackor, spelade kort och åt munkar :) de var en lyckad kväll :)

Fredag i fredags så for jag till frida och fanny på morgonen, sen vid 4 kom hanna och hanna :) vi lyssnade på musik, lejda oss, baka en misslycklad microkladdkaka ;> haha! dom sov hos mig :)

Lördag: Hanna och hanna sov hos mig och vid 12 for dom hem och vid 3 åkte jag med anton och ante ner på byn, och där såg jag 95:ornas träningsmatch. jag såg den med hanna sa och julia g :) sen for vi pch köpte mjukglass, jag, hanna,hanna,och julia :) sen for vi till hanna su och hoppa studsmatta och körde idol! ;) sen for jag till farmor och åt supergod middag! :) de var nå kött, potatisgratäng, sallad, vitlöksbröd, sås och massa annat gott! till efterätt så åt vi glass,grädde,jordgubbar,kivi, banan och maränger! guuh vad gott de var!! :)  en rikti sommar efterätt! :)  
min efterätt :)


Fridas efterätt! :)


Idag så vet jag inte vad jag sja göra ;> kanske vara med någon, jag vet faktiskt inte ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0