Träning ;>

HEjhej ;> nu så har jag precis ätit palt å precis nu sitter jag och ser wipe out. :) de var riktigt gott! :P idag så har jag inte gjort mkt alls, jag har städat och bakat glass :)  sen hade jag träning och de gick inte bra alls ;/ jag är helt död i mina ben sen igår på matchen, jag har träningsvärk i benen ;/ så jag orkade inte mycket alls. efter träningen så var de nå möte i en timme och där sa dom inte så mycket.

recepter på glassen!

Snabb chokladglass

6 äggvitor

1/2-1 dl florsocker

150 gram valfri choklad

3 dl grädde

1-2 msk socker
vispa äggvitorna och tillsätt sedan florsockret. hacka chokladen i bitar och sätt in i micron, vispa grädden löst och tillsätt  sockret i grädden så att den blir lite sötare och inte skär sig lika fort. tillsätt äggblandningen och chokladen och rör lätt om. in i frysen i några timmar. ät och njut!

// Agnees ;>


Kommentarer
Postat av: Fanny :))

kom till oss någon gång i veckan så kan vi göra de? (A)

2009-05-10 @ 21:06:30
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0