Toorsdag ;>

Tjenatjena, idag har dagen faktiskt varit helt okejj ;) vi började med idrott och då gjorde vi en uppvärmning från paulo robertos träningsbok ;>  sen sista lektionen hade vi matte och jag har bara 2 tal kvar till jag har gjort ut matteboken ;P 
idag när jag kom hem så städade jag mitt rum, sen så åt jag mellis och såg one tree hill!!! jag såg avsnitt 21 och 22 på säsong 6, och jag blev jätteförvånad över en sak!! :O men jag säger inget efterson att ni kanske vill se de själva ;>  sen har jag inte gjort mkt alls ;> nu sitter jag och lyssnar på musik ;> jag lyssnar på brinck med belive again.

BRINCK - belive again.

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tänkte ringa och försöka hjälpa danmark till finalen på lördag, men döm om min förvåning att det inte gick att ringa från sverige. Men han kom ju med ändå det var ju bra. På lördag ska jag ringa och rösta på han, det är den klart bästa låten i hela startfältet.(tycker jag).Åter till O.T.H, tänkte du det med Sam? Kram:Moster

2009-05-15 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0