Tomorrow ;>

Tjah ;> nu har jag precis kommit hem från skolan och jag sitter och nöter swingfly med touch and go ;P den är bra den ;> dagen har bara rullat på ;P vi hade kemiprov ;P jag hade 24,5 av 25 ;) de kan ju nästan inte bli bättre, så MVG!

jag glömde skriva att jag spelade match med 95orna imåndags, och vi vann med 3-0 och jag gjorde ett mål :) så vi vann :P

i morgon ska vi till djupträsk och jag är faktiskt lite nervös x) men de är väl inte ovanligt för mig (; men de ska nog gå bra!
men de kommer ju att bli kul när vi väl är där ;> men de skulle taa 5 timmar att cykla dit :P vet inte riktigt hur dom har tänkt :P men de är ju malin vi pratar om så de kommer säkert att bli kul ;>  jag ska nog ta med mig min kamera så ni kanske får några bilder, men de är kanske, hoppas inte för mycket ;)

och på fredag så ska jag nog till lisa ;> hon ska ha barnkalas :)

ha de bra ;> ikväll är de fotbolls träning, så de blir nog ingen med skrivning i bloggern för än på fredag, men ha de bra allesammans!

HOPPAS ATT DE ÄR FINT VÄDER IMORGON SLIPPER VI CYKLA OCH SOVA I REGN!

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Hanniesgossigakind ;>

Bättre kan det visst bli ;P 25/25 just like the master of the master !!! ;>

2009-05-31 @ 00:26:28
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0