Tisdag! ;>

hejj ;> nu sitter jag och ser någon ny serie på disney ;> den heter H20 ;> den är lite konstig! ;)  jag lyssnar lite på musik oxå. idag så har jag varit på skolan ;> vi hade halvdag så vi slutade 12, vi slutade svenskan 10.20 och sen hade vi idrott från kvart i 12 till 12, lite onödigt menmen! :P sen for jag till hanna med hanna sa och hanna su ;> sen for vi på talang, sen så for jag hem och åt middag, spagetti och köttfärsås, de var gott! :) och efter de gjorde jag nå munk aktiga kakor :) jag har inte hunnit smaka dom än men jag tror att dom kommer bli goda! :) ska snart äta en och dricka ett mjölkglas till :) gottgott! ;> men nu ska jag gå och packa upp mina fotbollskläder! (a)

// Agnees ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0