Sorry,

Tjena, jag hann inte skriva nåt igår ;> jag kan berättaa varför x)

Efter skolan tog jag,emma och hanna su, halv två bussen till piteå, där shoppade vi! :) jag shoppade en tröjja,leggings,bälte, piratisar och en lång kofta :) sen for emma hem med halv 5 bussen, sen kom hanna sa typ 5 emma for hem tidigt för att hon ska till turkiet idag!! :) sen for jag, hanna och hanna å såg hannahmontana the movie! ;) den var bra tkr jag!!!! :D

Idag så ska jag på skolan och efter de är de talangträning! :) sen ska jag nog även till moster på kalas! :)

Have a nice day! ;)

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

har uppt bloggen :D

2009-05-08 @ 16:09:34
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0