Onsdag!

HEJHEJ! nu så sitter jag här och har precis kommit hem ;> ikväll så har jag träning jag tror jag ska dit iallafall! ;) för ja vill var frisk på lördag för då har vi våran första match, och nu är jag lite småförkyld och jag vill inte att de ska bli nå värre!! så vi får se hur jag gör ;> men idag på skolan så har vi inte gjort mycket alls, dan gick faktiskt gode bra faktiskt, den har då bara rullat på, nu så ska jag snart äta slobben! :) de är mummsigt! ;> 

Haregött! :>

Till frida k:do you know  a new thing we can do? we can play uno! two thumbs up! ;>

// Agnees ♥

Kommentarer
Postat av: From Frida kääj

Har man fler tummar kan man räcka upp dom med, typ TÅRNA. ONOOO

2009-05-07 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0